Gårdagen...

Hallå där! tänkte ta o skriva något igår men det blev inte av för jag satt o plugga, så tänkte ta o berätta om vad som hände igår. Vi var i skolans lilla hangar och min lärare skulle visa oss hur man balanserar rotorbladen på en helikopter. Efter att min lärare visat klart så ville han att någon frivillig skulle komma och visa vart man ska sätta ut "vikter" på rotorbladen så att helikoptern inte ska vibrera och krascha. Jag stog längst fram (kortast i klassen) så en klasskamrat knuffa fram mig o min lärare sa "Ja Jack, du kan ta o visa oss hur man ska göra" så då svara jag "Njaa, Sist jag gjorde detta var 11 September 2001" så då sa min lärare "jahapp, någon annan frivillig?!?!". Så jag är en Jävel på att komma undan thihihi :D

 

 




På tal om komma undan...


Kommentarer
Postat av: Diana Sussane Karatas

hahahaha knäppis:P

2009-10-07 @ 21:09:52
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0