Thank God it`s Saturday...cause Friday was såååå UFFIGT!


Hallå där kära skosnören! :D Jag tänkte berätta för er lite om min fredag (27/11-09)...Dagen började med en fika...nej jag ljuger inte. Fikade med några kompisar och det var det skummaste jag varit med om för dom satt och snackade och man fattade inget och plötsligt så börja dom skratta...ahh 2012, vi närmar oss snart! (jordens undergång) Inte blev det bättre sen när jag kom hem för mamma höll på gnälla om ingenting, men till slut så fatta jag att hon va orolig över att pappa inte landat ännu. Pappa var i Syrien men deras flygplan blev inställd, han kommer hem idag, får hoppas att han hämtat en fru åt mig! Hursomhelst så tuffa det på när jag ringde min kusin och frågade om han ville lira biljard? Då svara han ja! (efter att ha hotat honom o sagt att jag ska tjalla åt hans mamma att han har flickvän!). Efter att ha lyckats få med min kusin så ringde jag till vår kompis. Jag frågade om han ville lira biljard? Han svarade ja!...efter att jag hotat honom och sagt att jag ska åka till Mcdonalds utan honom! Ja, nu var vi alltså ett gäng som skulle lira biljard, men min kusin skulle plocka upp oss men han dröjde, vet inte vf? Han kanske fick sin mens lr ngt? Under väntan på min kusin så gick jag och min kompis ut med hans hund Goliat. Efter att ha promenerat klart så gick vi in med hunden. Sedan satt vi i min kompis rum och hund jäveln låg bredvid mig på sängen, plötsligt känner jag en STANK! och så säger jag "Vem fan har fisit?!" och då säger min kompis "Om de inte är du så är det Goliat (hunden) som har fisit". Ni anar inte hur en hund fis luktar?! Tänk er en ett par strumper som någon haft på sig efter en fotbollsträning och en bit toalettpapper som någon torkat arslet med! Ahh, nu får ni lida med mig här! Efter att ha känt sig som en jude i en gaskammare (hunden fes i rummet och det fanns inga fönster!!!) så ringde min kusin och bad oss att komma ut. Vi åkte till biljarden och där har jag ingen kommentar ifrån...DOM FUSKA! Efter biljarden så stack vi till cdonalds men det var fantasi priser, 62 kr för en big mac (2012...vi närmar oss snart). Vi bojkotta Mcdonalds och drog till McOrvars istället, För er som inte bor i paradiset (Nkpg) så kan jag säga att McOrvars är som Mcdonalds, fast att Orvar talade om för Donalds att han var adopterad så då blev Donalds arg och Orvar tvingades flytta till Norrköping. Vi hade precis fått våra hamburgare (150 grammare med pommes och läsk!). Precis när jag tagit första tuggan så börjar vår kompis snacka om när han var i sjukhuset. Han berätta om att han har problem med tjocktarmen och att dom stoppade upp en fet slang i hans rövhål så dom kunde kolla i en skärm och leta efter felet. Ja, det var nog den enda tuggan jag tog på den hamburgaren så jag har inte ätit ngt, ska nog te köket och äta ngt....snarare försöka :)



här har ni en vacker bild på McOrvars i Nkpg! :D  


Kommentarer
Postat av: Kristin

hahahahahahah asså du e SKADAD!

2009-11-28 @ 17:59:41
URL: http://krestiins.blogg.se/
Postat av: Marlen

HAHAHA boken skulle ABSOLUT lyckas! MILJONÄRER på nolltid!!

haha MCOrvar finns ju?! du är kocko! =)

2009-11-28 @ 22:55:28
URL: http://chaii.blogg.se/
Postat av: Kristin

hahaha du e sjuk i huvudet, jacko :D

2009-11-29 @ 12:18:06
URL: http://krestiins.blogg.se/
Postat av: Diana

hahahahahaha du är bäst Jack:D

2009-11-29 @ 15:25:37
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0