"Ska kommääää!"



Hallå där kära skiftnycklar! Det var en väldigt soft kväll igår, lirade tarnib med grabbarna och kollade på sevilla - malaga matchen. Men denna morgon var inte så kul. Jag vakna av att någon plinga på vår dörr kl 7 på morgonen. Det var våran granne. Han sa att någon hade slagit sönder nästan alla fönsterutor på våran bil (de hade slagit sönder alla bilarna på vår parkering) och jag bara jäspa och höll på att döda vår granne med min morgon andedräkt (jag botar dom blinda med den där andedräkten) så jag bara "jahapp, ok..." precis bakom mig står mamma och hon skriker åt vår granne "Vad hor hent?!?!" och grannen bara berätta om bilrutorna och mamma ska göra saken värre som om det är någonslags actionfilm och hon är hjälten. Mamma bara "Nääj?! dom förståärde fonsteruttä?!". Grannen bara "Ja, det är tråkigt när sånt händer". Mamma tar på sig tofflorna och skriker "Ok granne! jag ska kommäääää!" (klockan va runt halv 8 på morgonen). Mamma trodde att hon var Batman eller Zorro "Jaaa skaa koommmäääää!!!", Nä snart börjar El clasico så ska ta o sätta mig vid Tvn "Ni ska kommääää?!?!" (ni får om ni vill? :D)

 

  



Bästa mamma! :D (L)


Kommentarer
Postat av: Marlen

hahaha självklart blir man miljonär av mina ord! =)

hah du är sne! =)

2009-11-29 @ 20:56:39
URL: http://chaii.blogg.se/
Postat av: kaths

HAHAHHHAHAHHHHAHA jag lipar!

2009-11-29 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0