Hem ljuva hem!!!

Hallå där kära saltgurkor! :D Jag kom hem från Stockholm idag. Jag var där från förra lördagen, lirade stand up på big ben och var hos kusinerna i Norsborg. Hemvägen var helt sne för X2000 tåget var 20 minuter försenat (den stog precis framför oss...för den hade fått ett "tekniskt fel") så vi fick ta ett annat tåg istället. Jag fick sitta bredvid en kines, hon kunde knappt nån engelska, men hon var hungrig iaf (hon åt 7 cheeseburgare!) hade lust att strypa henne långsamt....och äta hennes cheeseburgare! :D :P När jag väl var framme i Norrköping så kom två TV4 nissar till mig och frågade om vad jag tyckte om komunen skänker blommor för 75 000 kr till prinsessan victorias brölopp. Jahapp, jag inbillade mig om att jag är Olof Palme Junior och sa "jaa asså det är ju liksom skatte pengar, jag anser att det är oerhört bedrövligt att våra skatte pengar (jag lever på soss...betalar ingen skatt...) går åt en massa blommor som skall slängas några dygn senare...makalöst!" och då bad dom om mitt namn och så sa dom att det skulle sändas kl 18:30 på TV4. Sedan blev klockan 18:30 och jag sitter vid TV:n med TV4 igång, plötsligt säger TV4 kärringen på skärmen att de lokala nyheterna är inställda pga "Tekniskt fel!". Det här med "Tekniskt fel" går mig på nerverna snart, men inte fan att det blev "Tekniskt fel" när det stog "Error" på TV4 nissens kamera!!! (I`m so ugly! :P)

 




Ni kanske fattar varför det blev "tekniska fel" medans de filmade mig....





Kommentarer
Postat av: Diana

HAHAHAHAAH jävla soss unge:P

2009-11-05 @ 13:32:51
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0