Slapp dag

hejsan gelé hjärtor! Det har varit en något slapp dag idag, förutom att vi fick skriva prov i psykologi och göra ett test på jetmotorlära. Psykologi provet var ett kryssprov med en massa text och många alternativ. Sedan hade vi "lång rast" från klockan halv 10 till 11. Efter det så "gick vi igenom" psykologi grejjerna för att kolla vad vi hade gjort fel på (det var så många fel jag gjorde så jag minns knappt det första felet) Efter psykologin hade vi lunch och efter lunchen så skulle vi ha jetmotorlära men vår lärare var inte där så vi skulle skriva ett "prov" som han hade lagt ut på nätet. Det var kryss prov det med så vi satt hela klassen i datasalen och den smartaste i klassen satt och kryssa i provet med 19 pers bakom sin skärm, så typ hela klassen fick MVG på "provet" så undra hur våran lärare kommer att reagera imon? Efter det sluta vi. På vägen hem då jag var på tågstationen i Linköping så såg jag en gubbe som rota i alla papperskorgar och åt matrester och drack sånt som andra hade slängt! Jag kunde knappt titta på honom så jag rota i min väska och hitta en mandarin så jag gick fram och gav honom den. Han var inte normal men det finns nog en anledning till varför han är som han är men han blev glad i allafall så det var ju bra det i alla fall? För övrigt så har jag bara suttit hemma och lyssnat på "Bandaly Family - do you love me?" =D








Du juu läävv miii....duuu juuu dduuu juu?! =D

Kommentarer
Postat av: kaths

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA, den är såå jävla klockren alltså!

2009-10-08 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0