Syrianens Bilhall...

En syrian hade en bil i hans bilhall som han aldrig lyckades sälja. Bilen var jätteful och gammal. En dag kom en norrman i syrianens bilhall. Norrmannen såg sig omkring och visste inte vad han ville ha för bil, så norrmannen gick fram till syrianen och sa "Hej jag är här och vill köpa en bil!". Syrianen svarade "hej! joo vi har den allra nyaste bilen här...den kanske ser ful och gammal ut men det som är grejjen med denna bil är att den faktiskt är uppblåsbar, så om du är riktigt intresserad så kan du få den till ett riktigt bra pris!" och norrmannen lyfte på sina ögonbryn och sa "woow!...hur gör man det?" så syrianen svarade "joo, det enda man behöver göra är att blåsa i avgasröret" så norrmannen köpte bilen och åkte med den hem. Norrmannen parkerade bilen utanför sitt hus och började blåsa i avgasröret. Norrmannens granne som även han är norrman fick se sin egna granne blåsa i avgasröret så då sa grannen "vad fan håller du på med?!" och då svarade norrmannen "joo, de som så att jag köpt en splitter ny bil som man kan blåsa upp, så jag sitter här och blåser i avgasröret" så då svarde grannen "men din idiot...du kan ju fan inte blåsa upp bilen när du har vevat ner rutorna!" (lika dum)





Jag köpte denna motorcykel från samma Bilhall. Det är tydligen "Ghost Riders" gamla hoj! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0