Inför Ädibäs student

Hallå där mitt blåbär! Min kompis Ediba tar studenten imorgon så jag har varit i Kista Centrum och försökt hitta något till henne. Jag leta och leta men plötsligt hitta jag den perfekta presenten! Jag köpte en ****** till henne och slog jag in den, sedan gick jag till en släkting som jobbar på GANT i kista. Jag bad han att ta ****** och slå in den i en lagom stor GANT låda och sedan ta en större GANT låda och lägga allt i den stora lådan. Ska bli kul o se hennes min nära hon öppnar låda efter låda. Just nu sitter jag och skriver en dikt till henne som jag ska ha på kartongen/erna xD






 



Funderar på att dra på mig en sånhär regnhatt, för det kommer regna imorgon då Ediba springer ut =P





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA BRÄÄÄÄÄÄÄ

2009-06-22 @ 16:11:30
Postat av: Anonym

JALLA HMORO

2009-07-09 @ 18:22:45
Postat av: Amanda

Den hatten var ju himla snygg! ;)

2009-08-11 @ 10:39:42
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh my.. det var en kille i Grekland som gick runt och sålde såna där hattar på stranden haha..



tänkte köpa en bara för skojs skull men sen kom jag på att jag aldrig skulle använda den, men nästa gång jag åker köper jag m en till dig.



2009-10-23 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0