Det var längesen

Tjena hejsan svejsan lixom som om du inte hade någon aning om! ohhh jag är så gay!...nää det är jag inte alls! så de där tar jag tillbaka! men de jag inte tänker ta tillbaka är det att jag faktiskt inte har skrivit något på bloggen sedan nyår så de är kul att få skriva om typ ingenting. Jag har fått en massa frågor av folk som har undrat om jag skrivit något i min blogg, men jag har alltid svarat "nej, jag har mens..." eller nää så har jag inte alls svarat, utan det jag faktiskt svarade tillbaka var det att jag faktiskt haft fullt upp i skolan. Det var en person som frågade mig häromdagen om jag skrivit något på min blogg? och då sa jag "nej, jag har mens..." nää så svara jag inte alls men jag sa "nej, varför undrar du?" och då sa den personen "jack, jag vill läsa om ditt livs ävenyr!" så då tänkte jag "vadå äventyr? jag pluggar och sitter hemma och dricker falsk redbull från LIDL och petar i näsan när ingen ser! Så där snackar vi äventyr (NOT!) Det som är kul med blogg grejjen är att man skriver om ingenting. Se på blondinbella t.ex? hon skriver om ingenting och tjänar pengar på det. Jag har någon känsla om att blondinbella känner sig hotad just nu så jag får nog ta och tacka för detta inlägg om....fan har jag skrivit om? ähh skitsamma men ni får ha det bäst! =)





Blondinbella känner sig hotad.









jag och Göran Persson är efterlysta.







Leif GW Persson berättar om oss på Efterlyst =P
.

Kommentarer
Postat av: Diana

hihi de va ju jag som ville läsa om dina äventyr, woho nu e jag kändis i din blogg, stil poäng till mig :D

2009-01-24 @ 13:38:39
URL: http://diikaratas.blogg.se/
Postat av: Marii

Hahahaha jackoo bäästa :P

2009-01-24 @ 14:00:25
URL: http://thesuryoye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0