Talang 09

Tjena snyggingar!...Jag Jack Georgis blev chokad när jag fick reda på att min lillasyster (Maria) ska vara med på Talang 09 audition! Jag som alltid har trott att jag är den enda talangen i familjen (NOOOOT!) Men idag åkte min lillasyster och hennes glada gäng till Kalmar. Det dom gjorde var att de dansade syriansk folkdans. Det gick inget bra för dom för dom hann knappt dansa halva uppvisningen och de hade redan fått två röda kryss (man måste ha minst två gröna bockar) Enligt min lillasyster så sa Bert Karlsson att han inte tyckte att deras uppvisning hade något med Talang 09 att göra så jag förstår nog vad han menar....







Jaa ni lär ju förstå varför Bert Karlsson var missnöjd....

Kommentarer
Postat av: Marii

Modigt av dom att dom vågade :D

2009-03-01 @ 16:35:53
URL: http://thesuryoye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0