Örebro Winterparty 2009



Hallå där kära lussekatter! Helgen var as skön, vi åkte ett gäng från Nkpg till Örebro för att gå på en syriansk fest. Vägen till Örebro är inte den bästa direkt, men vi kom fram till slut och förfesten hade vi hos Pauls kusin. Jag drog med mig en flaska arak (hembränt sprit från syrien) och lite emshakkale (en mix av nötter). Förfesten var lyckad. Sedan åkte vi till festen. sångaren/artisten Josef Özer (även känd som "JOZ-F") började sjunga fast ingen ville dansa. Så det började segt men sen då vi gick upp på dansgolvet så blev det fart o fläkt på dansgolvet! folk var som vilda, man kunde känna andras svett droppar på sitt fejs! Det var dessutom lite exotiskt när alla svett dofter och parfym dofter blandas och man bara är TVUNGEN att andas in den där mixade doften! Det var en hel del kompisar på festen, folk kom och pussade mig på kinderna när jag står och dansar o är svettig som en finne i en bastu. Hursomhelst så hände det som förstörde festen, BRÅK! det var Kaos. Det var alla mot alla, så man visste inte riktigt vart man skulle stå, en kul grejj jag såg var att en tjej skulle hoppa in o bråka för de va ngn som slog hennes bror/kille. Hon stog o skuttade vid folksamlingen. Hon va typ "Ohh, jag vill oxxå bråka!". Det var även någon som hade med sig en pistol till festen, men det visade sig vara en soft air gun....ja juste, soft air gun, sån leksaks pistol med gula plast kulor...poff poff lucky luke! :P



Här har ni en bild på mig o fadi från förfesten...kolla in min MJ look :P





Paul sa att jag ska ta det lugnt med drickandet o inte bli en "Zombie" som förra festen, denna gången vare Paul som blev full, här på bilden kan ni se hur full han blev :D




Sedan blev det bråk, alla mot alla. Man hade ingen aning om vem som tänkte ge dej en höger...





Dagen efter festen var jätte seg, men antonius verkade iaf vara glad? (jag i röd skjorta) :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att din kompis fadi är bland de fulaste jag har sätt...

2009-12-22 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0