Handskakningar


Hallå där kära borrmaskiner!

Jag var på stan igår och träffade en gammal kompis och med sig hade han en kompis. Hursomhelst så hälsade jag på min gamle kompis. Vet inte om ni har märkt att det finns en massa handskaknings tekniker nu för tiden? Jag brukar oftast skaka hand men det gjorde inte min kompis kompis. Jag räcker fram min hand och han räcker fram hans knytnäve! Innerst inne tänker jag "ohh, hinner jag ducka?!" men precis när våra händer ska mötas så drar jag fram min knytnäve jag oxxå men han uppfattar det som att jag tänker köra en "orginal hälsning" så han drar fram sin hand och plötsligt så slår jag min knytnäve på hans fingrar! Så vad fan säger man då? typ "åhh, vilken fin tröjja du har". Det blev inte bättre på fotbollsträningen igår. Det hade börjat många nya spelare och man känner ju inte alla så man ska liksom hälsa på dom och då vare en kille som va nåååågot svettig och han valde att hälsa på mig med hip hop metod. Ni vet man highfivar den andre och så står man bröst mot bröst o kramar den andre med den andra handen. Jag måste säga att när jag hälsade på honom så kände jag "fyfan va jag ska duscha ikväll!!!" hans hand va så svettig att man skulle tro att han doppat handen i svett och när jag skulle krama honom med min andra hand så precis när jag lägger min hand på hans rygg så hör man "PLASK!" ja ni anar inte hur svettigt de va! Hursomhelst så kan ni få se några misslyckade handskakningar här nedan.                                              


  



I springfield hälsar man på det här sättet...






Det här är oxxå en metod, dock inte hip hop metoden...






Det gäller att stå rätt när man hälsar...annars kan det bli lite fel som ni ser på bilden ovan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0