Libanes/Halv Libanes

Hallå där kära gummistövlar!

Jag måste säga att jag är nåågot irriterad över det här med "libanes/halv libanes" tjaffset. Jag snacka med en kompis och hon sa "Asså vetu vad?! Lady Gaga är halv libanes..." och jag bara "jahapp, en näsblick bara, ska hämta anteckningsblock o penna, men först ska jag in o skita!"...nej så sa jag inte men ungefär. Jag orkar inte bry mig om folk är libaneser eller halv libaneser. Massari är libanes, det kan jag köpa för han är flintskallig och har skägg (lebnäni stajl) Skulle inte förvåna mig om folk påstog att jag är libanes. Jag är syrian från Azech/Derik!
Och om jag blir känd någon dag och folk säger "jag är kusin med Jack Georgis" så kan ni säga "sluta ljug!" för jag har inte så många kusiner här i Sverige :P




Lady Gaga = Libanes?




Wentworth Miller från Prison Break, alla tjejer bara "Ohh! hans ögon, han är libanes!" 


 

Shakira, Efter låten "whenever wherever" så sa alla att hon är libanes...





...Nu vet jag inte vem den här tanten är men om hon skulle bli känd så skulle folk säga att hon är Libanes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0