Det var längesen...

Hejsan alla pussgurkor! :) jag har inte skrivit något på drygt en månad nu. Dom flesta kanske vet varför, men för er som inte vet så kan jag berätta att min morfar dog av hjärtinfark, en vecka senare blev min kusins pappa mördad och två veckor efter det så dog min pappas kusin av hjärtinfark även han, så jag har inte haft det lätt. Hursomhelst så tänkte jag skriva lite om vad jag gjort under tiden jag inte skrivit något på bloggen. Det jag gjort är att jag suttit och drivit med en massa människor på Suryoyozone och MSN. Jag har även tittat på gamla bilder från gymnasiet för det är snart 1 år sen jag tog studenten så man blev något glad över att få se bilder från FLYG 05-08 klassen :)





R.I.P Hanna Konac

här ovan har vi en bild på min kusins pappa som alltså blev blev mördad den 2e april 2009. Fyra barns pappa på 57 år.





Detta var min klass...Bilden togs under Brännbolls turneringen, några dagar innan studentdagen. Jag i rosa hjälm (antar att ni skulle lista ut det själva!)





Här har vi en bild från lägret med klassen. Jag, Johan (blondin till vänster) och Figge (blondin till höger) stog för underhållningen! Gubben på bilden är våran mentor, hans fru såg bilden och blev avundsjuk på honom för hon trodde verkligen att vi var tre snygga och unga blondiner...men hon förstog när hon såg den skäggiga blondinen med beige hatt!




Mitt studentplakat bakom min säng (Shiieett vikket huvve jag hade när jag var liten!)





Champagnefrukosten på studentdagen. Jag längst till vänster (röd slips) Flygtekniska programmet 2005 - 2008! minnen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0