Dagen före igår morgon

Hej Sötnosarna! Jag tänkte rada upp en massa bilder och sen berätta om vad som hänt under min helg...







i fredags påvägen hem till Norrköping såg jag en snubbe som hade på sig en sånhär hatt som jag har på bilden. Han gick omkring och sjöng "Min hatt den har tre kanter...tre kanter har min hatt"





Precis efter att jag hoppade av pendeltåget i Norrköping så såg jag en transvestit! för första gången i mitt liv! (det var inte han/hon jag såg som ni ser på bilden ovan)





Vi tvättade min kusins bil i lördags. Vi gjorde det i en "Gör det själv" liknande tvätt ställe som nyligen öppnat här i Norrköping. Man skulle alltså lägga in pengar i en automat och så har man på sig nån minut att tvätta rent hela bilen så min kusin Isac tvättade som om det var "SM i Biltvätt" och så stog jag och vår kompis Tomas och gjorde "vågen" (en grejj publiken brukar göra under fotbollsmatcher eller liknande) till Isac och skrek "Vi älskar Isac! *klapp klapp*"





Vi spelade även match idag och vi torskade med 4-1, inte kan vi väl vinna med mig på planen! (de inte jag på bilden!)




....Och visst blev motståndarna glada efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0