Toalett papper!



Hallå där!...Jag är en kille som ÄLSKAR att skita, så då man är en såndär person som spenderar stor tid i toaletten så kan det vara bra att veta vad för slags toappaper man ska ha och vad för låt man ska ha för att kunna njuta i takt med melodin, så jag börjar med att rabbla upp vad som kan vara bra att ha då man sitter och skiter! =D



 

Lambi eller Serla? Ja, det är ju frågan? Väljer man Serla så "får man mer på rullen". Det som är bra är att rullen räcker längre men den är inget bra för att man får ont i skinkorna efter att man torkat sig. Så mitt favorit toappaper är Lambi. För det är mjukt och det är skönt för skinkorna så att Lambi har lyckats producera en toarulle som är oerhört mjuk och fin, och allt mönster på den ger den ett plus i kanten =)


 





En låt man kan sjunga till då man ska skita är Shan Atcis låt "Toarulle Toarulle" för då får man den där "jag vill skita" känslan och det är positivt =) 







Kommentarer
Postat av: Krestiin

men det mjuka pappret fastnar o typ smular sig om det blir för blött, så därför föredrar jag serla, men lampi är mjukare, det kan man snyta sig med om man skiter och är förkyld :P hahaha

2008-10-26 @ 22:10:46
URL: http://krestiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0