Thank God It`s FRIDAY!


Tjena!...Äntligen Fredag! Jag har haft en väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt, väldigt...ähh jag skriver igen, väldigt jobbig dag, så jag är väldigt glad över att få sitta här vid datorn och försöka flörta med 14 åriga tjejer man aldrig får och äta solrosfrön tills läpparna blir torra som mina egna skämt! =D Det jag gjorde idag var att jag var i skolan och hade 2 as tråkiga lektioner, nästan lika tråkiga som mina stand ups, man såg hur allas ögonlock stängas o öppnas och sen vaknade till med ett ryck då dom höll på att somna. Jag höll på att somna jag med men de som så att jag har kommit på ett sätt om hur man kan hålla sig vaken under lektionen? och det är att skaffa sig en frisyr som den på bild nr.1 (se bild nr.1). Anledningen till att vi höll på att somna var för att vi hade matte i 5 timmar! (från 12 till 5!) så ni vet varför jag är så glad över att jag sitter här just nu! Min matte lärare tror att han är värsta professorn men han fick oss alla att somna, Asså orka stå ut med att plugga 10 timmar matte 2 gånger i veckan. Vet ni hur mykket tid det blir under ett helt år då lr? Nä, INTE JAG HELLER! men det jag vet är att jag ska ta och kila iväg nu Buss o Kräm =)



Jaahapp!, så här kan man hålla sig "vaken" på lektionerna =D



 

...Nu vet ni hur bra jag är på Mattematik! ( A )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0