Snart 18 år...med Blont hår



Tjena allesammans! Jag måste faktiskt säga en sak. Är det ngn som vet varför "Blondin Bella" är så pass känd? Nä inte jag heller? För det är det som är så kul, att vara känd för ingenting. Det stog i nån artikel om att Blondin Bella hade skrivit någon blogg om "övergrepp" och då var det någon norsk kvinna (Norrmän är ju skadade, precis som Blondin Bella själv) som skrev till Blondin Bella om att hon blivit våldtagen och då visade dom skiten på TV där den här norska kvinnan berättar. Så jag tänkte göra som Blondin Bella och se om jag oxxå kan tjäna pengar på ingenting. Jag läste idag på Metro att hon fyller år snart och då skulle man betala 75 000 kronor för att få 10 inbjudningar till hennes 18 års fest (7500 kr per person, för att få gå på hennes uffiga fest...jag köper hellre en Peak performance jacka och så en kebabrulle och läsk för dom pengarna som blir över!) Hursomhelst så tänkte jag fråga er där ute, Om det råkar vara som så att du blivit våldtagen? Så får du jätte gärna höra av dig! =)








Jahapp, Man tänker att man ska dra på hennes födelsedag men sen ångrar man sig lika snabbt som en hel snaggad Britney Spears, men det är ju75 papp för en födelsedag, så där kan det bli hål i plånboken, men de tycker inte Blondin Bella....






Ahh precis..."Bara" 7500 kr =)

Kommentarer
Postat av: MERRY

jag ska sååååå gå på hennes schtekiga partaj!

2008-09-25 @ 10:22:11
URL: http://aktas.blogg.se/
Postat av: MERRY

asså rikskupongerna räckte inte till men mina kontakter hjälpte till lite du vet ;)

2008-09-25 @ 21:05:22
URL: http://aktas.blogg.se/
Postat av: marii

Hahahahaha lakk om inte min pappa hade gjort mig till 7500kr :P kasta mig från balkongen

2008-10-14 @ 18:52:08
URL: http://thesuryoye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0