Sjukt att vara Sjuk!

Shuu hejsan allesammans! Det var ett tag sen jag inte skrev något, men idag är jag sjuk så jag får väl passa på att berätta om hur min "slippa skolan" dag har varit. Jag vaknar kl 6 på morgonen och känner att jag mår bajs så jag smsar en klasskamrat till mig o säger att han ska säga ttll lärarna att jag är sjuk. Sedan går jag och lägger mig igen. Jag vaknar några timmar senare. Jag går in i köket och jag ser Pappa. Där står han och är skit glad, så jag frågar honom "vad är det?" och då säger han att han ska få mig att må bra igen. Jaha? Tänker jag då, men han satte igång med hans McGyver/Dr:Phil experiment. Han drog fram en massa grejjer och sen blev allt till en massa olika drycker som han tvingade mig att dricka. Man kunde tro att självaste McGyver satt fast på en Bartender skola. Men hursomhelst så drack jag upp allt och låtsades må bra. Så nu sitter jag här och märker ingen större skillnad av pappas "magiska" drycker, men jag tänker ändå gå till skolan imorgon för inte fan tänker jag dricka mer av pappas "magiska" drycker! =) 



                                                                                                           




 Det finns många olika typer av "McGyver", Min pappa är en typ av "McGyver" och här på bilden har vi en annan typ som uppfunnit en slags handsfree, Så nu vet ni ungefär hur min pappa försöker visa att han är speciell =P

Kommentarer
Postat av: Määr

nt nt nt kryaa på dig jackoo :P

2008-09-03 @ 22:21:41
URL: http://thesuryoye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0