Suryoyo Zone Fest 2008!

Tjena alla glada Syrianer!....Det har varit en fantastisk helg. Jag var på Suryoyo Zone festen i Hallunda i lördags. Det var oerhört kul! Jag både fixxade allt håll i gång och jag förstörde allt då jag skulle ta kort med DJ:n. Det var då jag snubbla på skarvsladden som Mix bordet var kopplat till och det hela ledde till att allt la ner och det blev tyst och där stog jag på scenen och tänkte "där tog det stopp!" men de va inte så farligt för dom fick ju igång musiken och jag dansade som om jag fått uppehållstillstånd i Sverige. Men det var jätte kul. Ett stort Tack till Tony Altun, Rober Chukro och sist men inte minst min käre vän Jean Ibrahim. Jag har dessutom lagt in några bilder från festen men ni får ta och hålla koll på "Knarkaren" det är han som spelar på instrumentet och ser ut som George Wassoufs knark kompis =D






...Helan och halvan (jag och Raffo)






...Too Fat Too Serious! (Benji och Simba)




...Bilden som fick oss att as garva i flera minuter...det är han som vi kallar för "Knarkaren"  =D





...Bilden som fuckade festen, det var efter denna bild jag stampade på skarv kabeln. (DJ Kasskawo och Jag)





...Sist och MINST The Man Himself Jack Georgis! (Jag = Kungen av festen!) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0