November topp 10!

Hallå där ute i kylan! Nu var det dags för November topp 10 och jag har tänkt att dra några blatte skämt så nu får ni ta och hålla i hatten för nu drar jag igång  =D





1. Varför tänker negrar alltid på Sex?

Svar: För dom har ju könshår på huvvet!


2. Vad heter mannen som hjälper Syrianer att handla billigare?

Svar: Micke Bro! (Mycket bra)


3. Vad gör kurderna då dom fått slut på toalettpapper?

Svar: Ringer Shan "The Man" Atci.


4. Vad heter Rysslands svettigaste kvinna?

Svar: Svetlana Svetonov.


5. Vad heter Kinas blodigaste kvinna?

Svar: Tampong.


6. Vad sa negern som gick över ett övergångs ställe?

Svar: Nu syns jag, nu syns jag inte!


7. Det finns hajar i vattnet, nej då...de bara en Syrian som simmar ryggsimm!


8. Vart åker Syrianerna då de ska ut och bada?

Svar: Nässjö (Nässjö = en håla i småland, Näs + Sjö)


9. Vad är du om du heter Darin och bor i Sverige?

Svar: Bög.


10. Vad säger du till en Syrian efter att du lärt honom simma?

Svar: Hajjar du? (haj fena)





...På tal om könshår








...Han hajjar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0