Teori Provet


Shuubrejjsan allesammans! Jag skrev teori prov idag, varje gång jag skrivit Teori prov så har det alltid varit samma gamla visa. Det ska vara ett gäng irakier som disskuterar "Polismans tecken" på arabiska och sen ska man sitta bredvid nån kärring som rökt ett paket cigg innan hon kommit in i vänt rummet. Inte nog med det så har jag faktiskt märkt att jag nästan alltid fått samma resultat (jag har typ alltid fått 48,49 och 50) man blir så irriterad. Jag tycker att det där med skyltar är lite konstigt för dom sätter krav på vad man ska kunna o så men på självaste verkligheten så har dom gjort skyltar som orsakat dödsolyckor. (bild nr.1) Jag hade skrivit klart provet och det stog "Icke godkänt" och man bara "uhh! så förvånad jag blir?". Jag gick fram till gubben som vaktar och han sa "jaa du Jack, du har alltid varit nära men lycka till nästa gång" och då tog jag emot resultat lappen och gjorde en "Ara Abrahamian", jag slängde resultat pappret på golvet och gick därifrån. Precis som Brottaren Ara Abrahamian gjorde då han tog emot sin medalj. (Bild nr.2) Men vi får se hur det går nästa gång så kör fort och se upp för skyltarna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0