Norrköping Dramat

Tjena hejsan allesammans! Det har varit en oerhört kaotisk helg i Norrköping. Det är som såhär att Dressman Hageby ska renoveras och JC Maxi ska flytta så att då har man lagt ALLT i butiken för kanon priser. Det hela började i i lördags då Dressman Hagbey hade lagt allt i hela butiken för 10 kronor. Det gick inte så bra för dom för det var några timmar kvar tills butiken skulle stängas och det var få kunder i butiken, så personalen sa åt alla kunderna som var där att ALLT i butiken är gratis! så syrianerna ringde till varandra och stället kryllade med folk. Man såg en syrian gå ut från butiken med 3 svarta sopsäckar fyllda med kläder! JC Maxi historian började då min lillasyster köpte 2 par Replay och 2 par Lee byxxor. Jag trodde att hon hade snattat dom men då sa hon att JC Maxi ska läggas ner så de har lagt allt i butiken för halva REA priset. Dagen efter vaknade jag klockan 11 för att hinna lagom tills JC Maxi öppnar, så jag kommer fram till Maxi. Jag går in i JC butiken och ser en massa irakier överallt! kläderna ligger på golvet och 2 irakier tjaffsar om vem som ska köpa byxan båda hittat. Efter att ha varit i den butiken i någon timme så hade jag äntligen hittat kläder som passade mig. Det är viktigt att kläderna passar, för annars är det som att en blind man tycker att Linda Rosing är snygg! =)





 

Här ser vi en "svensk" kundvagn och en "Syriansk" kundvagn...så tänk er hur mycket Syrianer handlar  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0