Mustachywood

Hallå där allesammans! Jag vet inte om alla ni kollar på nån av dom här turkiska serierna som är dubbade till arabiska, men jag måste faktiskt säga att dom här serierna börjar gå för långt. Jag googlade fram lite bilder på Hollywood stjärnor och det jag märkte var att alla manliga skådespelare har skaffat mustach, Precis som han snubben som spelar "Yahya" i serien "Ihlamur altinda" (killen med mustach på bild nr.1) och sen så har även Brad Pitt skaffat sig mustach (bild nr.2) och så sist och naturligtvis minst Tom Cruise (Han på bild nr.3...och tycker ni att han ser bekant ut så kan jag avslöja att de va han som hoppade hej vilt på Oprahs soffa!) som även han skaffat sig en rejäl mustach som påminner om nån slags Gay polis från Pride festivalen. Men håll ögonen öppna för världen är fylld av överaskningar...precis som kändisar med mustach! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0