"Mosalsal Dödare"

Shuubrejjsan! Jag Jack Georgis har uppfunnit det perfekta vapnet till att du kan få dina föräldrar att sluta kolla på "Lamiz o Yahya" och "Noor o Mohannad". Där kan du sitta hemma i fåtöljen med din skål bezzer och en käse med Chaii och kolla på "Prison Break" där du kan njuta av Michael Scofields vackra ögon. Kommer någon i vägen och gnäller typ "Jalla, vi ska se på Noor nu!" så säger man såhär "Jag räknar till 3, går du inte bort ifrån TVn så skjuter jag dig!" och vad är "Mosalsal dödaren"? Joo, det är en 9 mm pistol med inbyggd fjärrkontroll. Enkel att döda sina mosalsal älskande föräldrar med samtidigt som man kan byta kanaler med. Så där kan du sitta och klunka i dej lite Chaii medans dina föräldrar ligger döda runt omkring dej o du njuter av alla TV program du vill se. För mer info kontakta Färid på Hageby Centrum i Norrköping.


Kommentarer
Postat av: Ediba

HAHAHAH jaackkk!!! Där tog de stopp!

2008-08-14 @ 23:32:10
URL: http://thesuryoye.blogg.se/
Postat av: Silvia

Men jag vill ju se min älskade mohannad=( kan inte leva om jag inte får en liten mohannad dos varje dag. utan honom, inga bra nattdrömmar. haha he's my prince charming! haha ( men kan använda den mot noor som försöker sno honom ifrån mig, biaatch!) haha

2008-08-15 @ 00:10:35
URL: http://silvias.blogg.se/
Postat av: mimo

haha jack, smart uppfinning, men inte mot dessa tåv serier, utna mohannad inga glada tjejer, så äre ;)

2008-08-17 @ 14:49:15
URL: http://mimodemir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0